fredag den 6. januar 2012

Det der med overspringshandlinger...

...det gør jeg nu med god samvittighed, takket være Kirstens kommentar i går ;D. Og der er flere afsløringer af overspringshandlinger på vej....og en diy på de hæklede indbydelser

Jeg kunne ikke nænne at bruge yndlings-knapperne (perlemors-knapperne) og overvejede da også at droppe legen med knapperne, men nu havde jeg jo ligesom proklameret at jeg ville lege......

Men hvad skulle jeg lige lave af knapperne? Et billede blev ved med at dukke op på nethinden, nemlig fra Snippens blog.  Er simpelthen så vild med Snippens stil....ok det er heller ikke en undskyldning for at kopiere. Mit hjerte er jo nærmest en tro kopi og meget skyldbevidst fremviser jeg mit knappe-hjerte her.....troede seriøst at jeg ville kunne afspejle min egen stil i arbejdet....håber at snippen tager det som smiger (krydser fingre)

4 kommentarer:

  1. Personligt er jeg spændt på hvad mere du finder på..

    Før jeg blev blogger, lavede jeg et net sammen med en ung pige. På det havde hun syet masser af forskellige knapper på, i form af et hjerte.. Det blet så smukt.. Man kan jo gøre det samme på en pude.. Spændt på hvad du finder på..

    Lone

    SvarSlet
  2. Hvor er det et skønt hjerte... super ide... :o)

    SvarSlet
  3. Sødt hjerte - og selvfølgelig må man lade sig inspirere af andre (det er vel ideen med at blogge?) når bare du henviser til, hvor du har set det - og det gør du jo - kan ingen vel blive sure? ;0)

    SvarSlet
  4. Koselig knappehjerte! Og som Merete sier, det er da derfor vi viser frem det vi lager på bloggen, for å inspirere! :) Og takk for reklamen! :))

    SvarSlet