fredag den 13. januar 2012

Det forjættende strikke-land

denne fine bog kan vindes i en give away hos hende her

Strikke kan jeg jo ikke, men blog-land lokker og ikke mindst Stine's og Trine's design drager mig mod de forjættede strik-marker......hmmm vil gerne starte med noget enkelt, som fx. en pude? Og så med snoninger...ok det var måske lidt ambitiøst ;D Måske hækler jeg bare videre ;D

Dagen idag går med forberedelser på højtryk til fødselsdagsmiddagen i morgen og egentlig har jeg ikke tid til at blogge, men jeg kan jo ikke undvære mit daglige fix ;D.

Ha' en god fredag derude.

2 kommentarer:

  1. I lige måde Lene og tak for link:))
    Hvem har fødselsdag?? Tillykke.

    Du skal bare igang med at strikke, du kan godt er jeg sikker på. En pude er absolut et godt begynder-projekt

    Knus Stine

    SvarSlet
  2. Tillykke med i morgen, Lene! Jeg håber, at du får en god dag og bliver ordentligt fejret.

    SvarSlet