søndag den 11. december 2011

Julegaver......panik eller?

...en lille smule måske?
Nej der er jo masser af tid!

I dag skal der købes julegaver. Og selvom det jo per deffinition er et ræs, så nyder jeg det og køber altid gaverne med kærlighed i hjertet.

Min kære kære mand, kom til at udtrykke sig forkert en dag, da vi snakkede om alt det vi egentligt skulle nå i december. Og da jeg var ved at lade violinerne op i forbindelse med julegave-indkøbene og alt det jeg skulle stå for...helt alene...(hør hvor violinerne spiller en jamrende musik). Da jeg nok i en jamrende tone fik sagt "og JEG skal vel stå helt alene med julegaverne?" (det blev sikkert sagt lidt bebrejdende..ups), kom min kære mand til at sige "Ja hvem sku' ellers" (helt sikkert træt af mit stress-udfald). DÈT skulle han ALDRIG ha' sagt, for nu skal han med på julegave-indkøb!

Måske han blev klar over det usmarte i dén sætning, for jeg har ikke hørt ét negativt ord om at vi nu skal ud og stå i kø og møde jule-stressede mennesker ;D.

MEN julegaverne bliver købt MED KÆRLIGHED I HJERTET!

Billedet er fra julemarkedet, hvor jeg solgte disse gave-mærker/dekoration (man skulle selv skrive på pindene) og jeg har da også gemt et par stykker til vores egne gaver...altså dem vi skal gi'.

1 kommentar: