mandag den 12. december 2011

Etui til stjernestunder

....nu strikker jeg jo ikke, men jeg forestiller mig at, når en strikker sætter sig med sit strikketøj, så taler vi om stjernestunder.

Jeg har syet flere udgaver af etuier til pro knit systemet, men dette er min endelige udgave og det etui, som jeg har skrevet mønster til. Mønsteret er ret omfattende, men det er også et etui med mange mønster-dele, men let nok at sy.

Mønsteret kan købes som pdf fil for 25 kroner. Er du interesseret, så send mig blot en mail (se mail-adressen
ude i siden)

- den lilla farve er ikke så bourdeaux, som her på billedet, men mere blommefarvet

- lommer til dimser: 2 åbne lommer, 1 lille lukket lomme og 1 stor lomme med velcrolukning.

- wirelommer og en lomme til strømpepindene.

- lomme til saks og kopi af arbejdsmønster.

Dette er mit endelige bud på et etui til Pro Knit systemet....og etuiet her skal også ha' fundet sig et hjem.

5 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Jeg kan ikke sy og vil derfor høre om jeg kan bestille et sådan etui.
    Hilsen Anita

    SvarSlet
  2. Altså hvor er det fint, Lene, det strikke-etui

    Knus Stine

    SvarSlet
  3. Det er bare så smukt. Hvis det stadig ikke har et hjem, vil det ihvertilfælde gerne hjem til mig. Måske med et hækle etui også :D

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Ih så fint ! Mine Knit Pro ville elske at bo så fint !

    Hvad skal man slippe for et etui syet efter dette mønster?

    SvarSlet
  5. Det ser godt ud ;)
    Glæder mig til at se mønstret.
    Knus Yt.

    SvarSlet