lørdag den 10. december 2011

Copy cat

Nej dette er ikke et indlæg og design-rettigheder...

....men om min store hankat, der er dybt fascineret af den ekstra printer (har indkaldt forstærkninger nu hvor jeg skriver mønstre og der skal printes tjek-sider ud), der står på gulvet midt i alt rodet...og nej jeg har ikke tid til at rydde op lige nu 


Katten kan befinde sig dybt sovende i den anden ende af huset, men printer jeg, ja så kommer han styrtende (og det er virkelig i fuld galop) og sætter sig til at kigge på maskineriet. Læg mærke til at han faktisk har et forundret udtryk i ansigtet. Sådan sidder han så et stykke tid og hvis der ikke sker mere, vender han tilbage til sovepladsen (meeen han tigger liiiige en godbid inden og jeg giver efter)

2 kommentarer:

  1. Dejligt, at han også vil lærer sig noget om elektronik, så kan han nok hjælpe dig i en håndevending.

    God lørdag aften til jer.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hehe hvor sjovt :) det er en meget opmærksom kat du har :)

    God weekend!

    Mvh. Jenny

    SvarSlet