onsdag den 21. september 2011

Vaffelhækling DIY...nu virker den!

Jeg havde jo lavet denne her DIY på bloggen, men så virkede videoen pludseligt ikke mere, men nu har jeg lagt den på YOU TUBE og  derfra ind på bloggen. NU skulle det virke! (Tak Jeanette, fordi du gjorde mig opmærksom på det)



Hvis videoen nu alligevel ikke skulle virke, kan jeg findes på YOU TUBE under navnet FILIHUNKATTEN.

Dagen i dag skal bruges i bilen (så skal der dælme hækles), for vi skal til Odense Sygehus med Kasper til samtale om cysten i hans hjerne.....er ikke længere urolig over den takket være en helt speciel kvinde, der fik skrevet det helt rigtige til mig.

2 kommentarer:

  1. Det er bare så flot et mønster.
    Jeg vil prøve det på et tidspunkt, og vil helt sikkert blive glad for din video.
    God tur til Odense, og XXX for at alt går godt ;-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din DIY. Endelig fik jeg lært vaffelhækling.

    SvarSlet