torsdag den 8. september 2011

Ugle-etui

Så kan jeg godt afsløre hvad festen i mit hovede gik ud på ;D

Jeg havde en opgave, der gik ud på at lave et etui til strikkepinde og nu har jeg så syet det mest voldsomme og upraktiske etui.....men tegne-processen morede mig så meget, at jeg måtte sy etuiet....også selvom det måske ikke bliver godkendt.

Ugle-etui i en laaaang "nedtrykt" udgave ;D. Det var den længste strikkepind på 41 cm, der afgjorde etuiets længde (eller hedder det bredde?)

Etuiet er et harmonika-etui, hvor jeg forestiller mig at jumperpindene kan ligge i den ene lomme, rundpindene (som så praktisk er gemt i original-emballage) kan ligge i den anden lomme og strømpepindene i den trejde og miderste lomme!


Indrømmet...etuiet giver ikke synderlig orden i strikkepindene (med mindre, der tages et hav af elastikker i brug), men måske kan det bruges alligevel....jeg havde det i hvert fald sjovt mens det blev fremstillet.


Jeg har tidligere fortalt, at jeg ikke strikker, men jeg har da strikkepinde og rundpinde. Rundpindene ligger i et herligt rod mellem vævegrej og lign. Jep ingen orden til mig, når det drejer sig om strikkepinde ;D

10 kommentarer:

  1. Hej Jeg syntes det er et rigtig fint etui du har fået lavet dig, man kan da ikke andet blive glad af, at se på de farver. ha en dejlig dag klem

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den bare skøn! Elsker udtrykket! :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvad skal jeg sige der dækker - waww - er vist det der dækker bedst :)

    SvarSlet
  4. hold op det er fint :) jeg elsker du har fået uglens form så fint med :)
    kh Emma

    SvarSlet
  5. Hej Lene

    Hvor er det bare fint! Jeg elsker farverne og den naive stil! Og ikke mindst formen! Det er lige mig! Jeg er sikker på, at familie og venner vil sige det samme, når de ser det!

    Herudover skal det siges, at der kommer til at være mere orden i strikkepindene end der er nu med det nye etui:)

    Det er helt sikkert godkendt! Jeg vil vente spændt ved postkassen :)

    Klem og knus fra Jenny

    SvarSlet
  6. Det er da så nusser det itui.. Vildt flot lavet.. Skæv barnlighed - lige min stil - Love it... KH Iben

    SvarSlet
  7. Praktisk eller ej så er det en super sød og sjov ide ....

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt og anderledes i forhold til dem jeg har set.

    SvarSlet
  9. Det er da et sjovt og spændende etui. Det er da kun sjovt, at det ikke ligner alle andre etuier.

    Hvad bruger du strikkepinde til, hvis du ikke strikker?

    Din navnesøster, Lene i Aalborg.

    SvarSlet