fredag den 23. august 2013

En stærk kop te...

... er tiltrængt i dag
efter gårsdagens knokleri :-)

mocca kop på pind

Jeg blev færdig med vanvids-projektet og er tilfreds
......laver det nu heller ikke om igen ;-)

egentligt havde koppen en lang pind
og skulle ha' svævet over jorden,
men jeg har ikke lige et fint blomsterbed til det

Knokleriet er dog ikke helt overstået, da jeg mangler at pakke til workshoppen og folde alle programmerne.... og så havde jeg en drøm om at få syet min taske færdig ;-).

OG så kommer sønnen hjem fra efterskole i dag....yeahh det bliver fedt at høre om de mange oplevelser.....håber jeg da :-). Nu ved jeg godt, at han ikke har tænkt sig at hænge ud med mig i weekenden, men det bliver nu meget hyggeligt, at ha' ham hjemme i weekenden.





1 kommentar:

  1. Sikken en hyggelig idé med mokkakoppen. Syntes tit jeg ser de fine kopper rundt omkring, men har ikke vidst hvad jeg skulle bruge dem til :)

    SvarSlet