fredag den 5. juli 2013

Dagens genbrug # 5

...af et gammelt pudebetræk


Har jeg syet et lille patchwork-tæppe til min yndlings kattepension

Et sommerligt tæppe, 
der passer til de indrettede ligge-hylder i burene.


Jeg skal øve mig lidt mere på det der patchwork 
og Heidi har sagt ok til at være modtager af mine prøvestykker. 

Med fare for at minimere mine egne chancer for at få plads til kattene i fremtidige sommerferier, så kan jeg varmt anbefale Højvang Kattepension. Dem som kender mig gennem bloggen og dem som kender mig privat, ved hvor hysterisk jeg er med mine katte OG hvis de ikke bliver passet godt, mens jeg er på ferie, skal jeg slet ikke på feri!  Heidis kattepension er simpelthen perfekt, for her bliver kattene ikke bare opbevaret og fodret, nej de får ægte omsorg. Og så ser hun ikke skævt til os tossede katte-ejere ;D (hun har også selv 6 katte, 3 hunde og et hav af kaniner). 

3 kommentarer:

  1. Rigtig soed idé. Der er vel mange "hylder" hos hende, saa der er noget at gaa igang med hihi.

    SvarSlet
  2. Det er godt nok helt vildt flot :)

    SvarSlet
  3. Hvor jeg dog ærgrer mig over, at jeg ikke nåede at tilmelde mig genbrugsugen. Men det er jo svært at være med til det hele her i ferien.
    Du har gjort et flot stykke arbejde med kattetæppet.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet