mandag den 7. maj 2012

Krea-klub

Og "let" oprydning.


Det bli'r en helt fantastisk dag i dag, for det er KREA-KLUB DAG. Jeg er jo så heldig at være blevet inviteret med i en klub af fantastiske kvinder. Vi mødes den første mandag i måneden og i dag er det hjemme hos mig. Derfor er jeg igang med en "let" oprydning på krea-kontoret....det skal jo gøres og jeg er migræne-fri og energien i top...nemesis lad mig nu ha' denne dag i fred.

Har sendt drengen på Blå Mandag i dag og jeg håber at han får en rigtig god dag og ikke er skræmt af alle mine formaninger om uærlige mennesker, der vil snyde og stjæle.....drengen må være godt og grundigt forvirret, for sjovt nok, så gør vi meget ud af at fortælle om vigtigheden af at se det positive i alle mennesker og at dét er et rigtig godt udgangspunkt her i livet.

Tror næppe at drengen bliver berøvet, men mere at han i festlighederne glemmer/taber sin pung og indkøb...han er jo min søn og teenager og dreng.

2 kommentarer:

  1. Ønsker både drengen og dig en super god dag.
    Og du har ret: Han er først og fremmest dreng og teengager, og som din dreng kan det kun blive en super dag han får.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Kender til problemet med at have en søn som "mister" sine ejendele ;) Håber at han får en dejlig dag :)

    SvarSlet