fredag den 4. maj 2012

Én på låget...

...det trænger jeg ikke til, 

skal vist lige ha' trævlet op og hæklet lidt mere til lågets diameter

...men derimod trænger jeg til den helt rigtige idé til at dekorere det hæklede låg. 

Jeg arbejder atter i lilla....argggg......men har en svigerinde, der er helt pjattet med den fordømte farve. Det ender jo med at jeg kommer til at holde af farven, så meget jeg arbejder i den ;D.

Har en idé med et applikeret motiv, gerne i Liberty stof, men sådan noget ejer jeg jo ikke....pokker ta' al den inspiration i blogland ;D. Nu er jeg så gået i stå, for NEJ jeg køber ikke noget lilla Liberty stof. BASTA, men jeg kunne måske godt finde på at købe noget små-blomstret stof med lidt lilla i ;D.

Måske skulle jeg hækle en sommerfugl eller to og montere på låget? 
Hmm jeg kan ikke helt slippe idéen med et applikeret motiv.

6 kommentarer:

  1. Super fin ... kommer jo an på om du vil have motivet fladt eller stå lidt op?
    Har du set de små "mærker" som Lene hækler (livetsomsådan - blog) ? de ville også være super fine dertil ♥
    Tak for inspiration på din blog ;o)
    Har brugt din ide med skrabeloddet til en sangskjuler til idag ...

    SvarSlet
  2. den er sg* da ret skønherlig dén farve ;-)

    SvarSlet
  3. Hvad med en uldkugle i toppen ? Normalt er jeg heller ikke til lilla - men din lilla farve er rigtig fin :)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er svært at sige både det ene og det andet lyder som en god ide.
    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. eller hækle en kugle, ser ellers nydeligt ud :-)

    SvarSlet
  6. Jeg tænker at hæklede sommerfugle vil være sejt - spændt på hvad du kommer frem til. Glæder mig til at følge med på din blog.

    SvarSlet