onsdag den 8. februar 2012

Liiiige ét sting mere og så...

...så kører jeg altså ud og handler!

klippede og syede da lige på et etui, ´
selv om jeg burde se at komme ud af døren....overspringshandling?! Jah dah

Jeg kom simpelthen ikke afsted i går. Tiden løb fra mig...det tager jo tid at danse sig til varmen, gå i stå og sidde og kigge ud af vinduet. Synes at jeg bruger meget tid på at kigge ud af vinduet.....venter på at min far kommer hjem fra sygehuset, for så er jeg overbevist om, at jeg kan trække vejret igen. Hvorfor er der ingen der har fortalt mig, at man kan komme i midtvejskrise over dét der med forældre og deres dødelighed?


Efter en super god snak og lidt gråd, kom jeg da lidt i gang i går. Tak Dorthe. Etuiet, med det røde patchwork-felt mangler "noget" (ud over en knap), men mon ikke jeg finder inspiration i Panduro Hobby. 

3 kommentarer:

  1. Overspringshandlinger er ALTID gode, og isør når du ringer til mig, det er sååå dejligt.. God tur til Kolding

    SvarSlet
  2. Flot etui :) ..og tanker din vej :) forvent ikke at dine følelser forsvinder som dug for solen. Godt du har fået talt lidt om det.

    SvarSlet
  3. Dejligt etui :)

    Jeg tror det er godt, at man ikke kender alle kriser :) sikke mange bekymringer, man kunne få over noget, der måske sker om lang tid :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet