fredag den 10. februar 2012

Forår på vej?

Hmmm...måske ikke endnu,
men man bliver i forårshumør af den nye Tilda-bog.


Jeg vidste med det samme da jeg så den lille Tilda Bug, at den måtte jeg sy til Lone. Da stoffet var i hus (og far var hjemme fra sygehuset igen :D) kunne jeg komme i gang.

Nu bor denne Tilda Bug hos Lone og venter på foråret...eller sommeren, for er der ikke mere sommer end forår over denne figur?

billede fra bogen
Skal bestemt sy flere....er inspireret af Julies stofvalg...og så skal jeg snart i Bilka og købe krukker. På ovenstående billede fra bogen, sidder insekt-damerne i krukker og lige præcis disse krukker kan fås i Bilka.

4 kommentarer:

  1. For søren da, hun ligner da mig ned om numsen :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er hun fin !!
    Kan jeg monstro også finde ud af det ?? Jeg må også igang også med at hamstre de krukker.

    God week-end til dig, kære Lene

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hej Lene ;0)
    Hvor er det bare skønt din far er kommet hjem ;0)
    Dejligt at jeg kan inspirerer dig ;0)
    Hun er super fin dig bug, du har ramt rigtig godt med rose motivet ;0)
    Så vil jeg da lige fortælle at vi på søndag skal hente en 5 mdr. gammel koksgrå kat ;0) Mikkel har ikke snakket om andet siden min gamle Dennis på 14 år måtte på de evige jagtmarker. Det er vist snart 2 år siden tror jeg.
    Uhhh det bliver spændende hvad Lassehunden siger til det.

    SvarSlet
  4. Så fin hun er. Viste slet ikke der er kommet ny Tilda bog, den må jeg vist lige se!!!

    Kram Marlene

    SvarSlet