mandag den 19. september 2011

Week-endens lopper

 Ansporet af Mette, så suste jeg lørdag til loppemarked i Billund. Jeg skulle kun lige kigge på sagerne, MEN jeg fik da lidt med hjem alligevel....naivt at tro, at jeg kunne holde mig i skindet.

Der var MANGE fine sager og til billig penge og jeg skulle minde mig selv om, at jeg faktisk ikke havde plads til det hele.

De gamle mælke-flasker skal fyldes med korn og ha' lidt bånd omkring halsen og så skal de ellers stå og pynte på min ny-inkøbte træ-bakke fra Kvickly.

Tin lyse-stagen er mit nye samler-objekt. Jeg kan godt li' det matte og den grå farve.

Billederne skal ud af de grimme rammer, beskæres og i nye rammer.

Flodhesten...ja den var bare ikke til at stå for og selv om billedet ikke lige viser den dejlige form, så er den super skøn. Måske sender jeg den til København, hvis min søster vil ha' den.....jeg samler jo på katte-figurer/ting.


Og så fandt jeg da også lidt til Vigga. Perleplader fordi min søster har lånt mine plader og jeg mangler dem...........når Vigga er på besøg. Det fine bord/stolesæt skal lige ha' en "make over" og så kan det bruges hos mormor.


1 kommentar:

  1. Lækre køb :)
    Da vi overtog huset her var det sammen med en hel flyttekasse med gamle mælke/fløde flasker på loftet. Vil du vise mig senere hvordan du får dem pyntet???
    Knus

    SvarSlet