lørdag den 17. september 2011

Sy-etui nr. 3

...eller i virkeligheden nr. 4.


Denne gang har jeg syet i LILLA (igeeeeeen!!!!) og brugt noget af det fine retro-stof, som jeg vandt til blogtræf i Kolding.

Der mangler lige et par knapper på etuiet, før det er helt færdigt, men jeg er i tidsnød, da jeg skal afsted til loppemarked nu og til fest i aften (uhhh jeg skal ud og svinge træbenet ;D og jeg der absolut ikke er til den slags, skal jo også lige nå en middagslur)



Etiuets bagside er dekoreret med siksak bånd, der er syet i, som om det var tittebånd.

5 kommentarer:

  1. Nøj.. det er godt nok bare skønt (:

    SvarSlet
  2. Nej hvor lækkert, hvordan er det indrettet ?

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint! Hvordan ser det ud indeni? Jeg tænkte på, om du også syr etuier til dig selv?

    SvarSlet
  4. Ahh der er jo flere billeder i indlæget fra i går.:) knus.

    SvarSlet
  5. De er bare SÅ fine Lene!
    Men hallo er du ikke en danse-smølf??? Det havde jeg troet om dig!! Absolut....
    *giner*
    Håber både at du havde et godt loppemarked og at festen du nok er til nu er hyggelig. Knus

    SvarSlet