tirsdag den 27. september 2011

Jeg har haft fint besøg


I dag var jeg så heldig at Tina kom på besøg med sin symaskine. Jeg mødte Tina til blogtræf i Kolding og hun spurgte om jeg ville hjælpe hende med at sy et etui......og det krævede bestemt ikke lang betænkningstid.

Vi har haft en dejlig dag og Tina har syet et super flot etui og jeg er specielt vild med skind-applikationen (TAK for skindstykkerne Tina, jeg glæder mig vildt til at bruge dem på fremtidige etuier)

OG SÅ havde Tina taget sin nye symaskine med....NØJ hvor var jeg misundelig. Nu kan jeg bestemt ikke leve med min gamle symaskine.....er de 18.000 mon ikke også ved at være afbetalt ? ;D

5 kommentarer:

  1. Så må du jo bare se hvor meget du kan få for den gamle (: billedet ser godt ud, er det etuiet der er derpå?

    SvarSlet
  2. Hej Annemette. Det er Tinas etui, du ser på billedet, men hun må selv afsløre resten ;D

    SvarSlet
  3. Hej Lene. Tusind Tak for en dejlig dag du vidunderlige kvinde. Og det gik jo bare super godt tros alt. Mange Tak for hjælpen er bare super glad for mit etui - det er skønt.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  4. Ok (: det man kan se ser rigtig fint ud (: jeg tror også jeg skal have lavet mig et etui på et tidspunkt (: men først når jeg er nået ned på et projekt antal som kan tælles på en hånd (: og gerne kun et par fingre

    SvarSlet
  5. Ej hallo er I bare sådan mødtes uden mig????
    *griner*
    I må ha´ haft det rigtig hyggeligt :)

    SvarSlet