søndag den 18. september 2011

Natur-farver


Jeg er mægtig glad for natur-farver og HVID. Stille (...øh dæmpede) farver og så engang imellem kan jeg da også godt li' et lille farve-splash....og lige nu er jeg helt tosset med de dæmpede efterårsfarver....sagde jeg farve-splash ;D.

I dag er en stille søndag og jeg har lyst til at hækle i natur-farver og se masser af fjernsyn. Måske kunne jeg også fristes til at bage en kage ;D. Så lige Karens indlæg om krydderkage. uhmmmmmmm

Med hensyn til hækleriet, så skulle I nu lige ligge vejen forbi Fru Madsens Nørklerier (se bloglisten) og se de fine uglegrydelapper, som hun har hæklet. Nu er jeg jo ikke selv med på ugle-dillen, men fristet er jeg nu blevet.....altså af at hækle grydelapperne og ikke hoppe på ugle-dillen (som jeg synes er rigtig fed, men jeg er jo mere til katte, RÆVE  og rådyr)

Og så lige en lille update fra i går: jeg var til fest og jeg dansede!!!!!!!!!! Ikke set siden en gang i 90'erne!!!!! (ja ja Libbie mob du mig bare....kærligt) Min dejlige mand tog mig simpelthen i hånden og gelejdede mig ud på dansegulvet....uhh det var et gys. Jeg er ikke denne hersens vilde festabe, men det var nu dejligt at danse med min mand, så mon ikke jeg kan trækkes med ud på dansegulvet igen. Havde glemt, at man jo kan få sommerfugle i maven af at danse med sin mand....i dag er blevet en rigtig holde-i-hånd-dag....i hvert fald indtil vi begge falder i søvn på sofaen ;D.

1 kommentar: