torsdag den 1. september 2011

Blogger-fravær


Ja jeg har altså været lidt fraværende her i blogland og det skyldes de fantastiske håndværkere, der arbejder på en havemur ved den store terrasse (hi hi det lyder som store forhold, dét der med den store terrasse.....). Jeg sørger for vores murere, dvs. de får frisk-skåret frugt, vand (og sodavand), bagerbrød eller hjemmebagt brød. Vores murere er virkelig dygtige (og så har jeg valgt at vise et billede af den indvendige side, men jeg skal nok bringe et billede af det færdige resultat) og de kan absolut anbefales. De har bygget vores hus og der har ingen problemer eller smuttere været i projektet, så skal du bygge hus eller lave en tilbygning, så tjek lige disse to ud: Benny Sørensen, Vorbasse og Jørgen Høgedahl, Sønderomme (og nej de har ingen hjemmeside, men det bliver de altså ikke ringere af).

Og så blev jeg lige fascineret af de store regn-perler på afdækningspappet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar