torsdag den 15. september 2011

Næste på liste i min GIVE AWAY

Øv jeg blev lidt skuffet, da vinderen af min fødselsdags give away ikke kontaktede mig, så jeg kunne sende pakken (håber at jeg blot er røget i uønsket mail ved en fejl og ikke fordi vinderen har fortrudt).

Nu venter jeg ikke mere på...ja jeg overvejede faktisk helt at droppe det og lade som ingenting, MEN tingene er jo ikke mine (i hvert fald inde i mit hovede, for selvfølgelig har jeg selv købt tingene) og jeg har trukket en ny vinder:

blev valgt af True Random Number Generator

så nu håber jeg at hun kontakter mig ;D


Og portoen sparer jeg, da Mette bor tæt på mig, så jeg kan jo aflevere pakken personligt.

3 kommentarer:

  1. Hvis ikke kan du bare sende det til mig;-)

    Hav en dejlig dag..

    KH Berit

    SvarSlet
  2. weeeeeeee jeg ved hvor du bor ;-) Husk der er loppemarked i Billund på lørdag!

    SvarSlet
  3. Dejligt at du nu fik en glad og lykkelig vinder af din lækre give away :)

    Skyder du snart én i gang igen(?) *griner* for så vil jeg også være med!!!
    kh

    SvarSlet