tirsdag den 20. september 2011

Så er skovtrolden tilbage....

Jeg er begyndt at gå tur i skoven igen og det er FANTASTISK - både for min krop og sjæl. Min fantasi kører i højeste gear, når jeg går i skoven.....ja jeg er ikke mere voksen end at jeg forestiller mig trolde og alfer i skoven.....ok kan godt høre at det lyder lidt bekymrende...hmmmm.  Nå men når jeg ikke er i min egen verden, så holder jeg jo øje med dyrene (eller i hvert fald deres lorte!).....hmmm bliver mere bekymret for mig selv....)


Sådan en regnvåd skov dufter skønt, men er også en smule farlig....for jeg faldt selvfølgelig i skoven i går og har nu djævelsk ondt i benet, men jeg måtte afsted igen i dag ;D.



Jeg er tosset med sten og gerne dem med mos på.

1 kommentar:

  1. Årh jeg savner helt at være ude i skoven lige nu, især på denne årstid. Jeg cykler godt nok en hurtig tur igennem en skov hver dag, men det er bare ikke nok til at man kan mærke alle ting. Og ja jeg ser også alfer og trolde :) Ved ikke om jeg også skal være bekymret eller bare føle mig fantasifuld.

    SvarSlet