fredag den 13. november 2020

Foldbart indkøbsnet/mulepose



I starten af 2019 fik jeg inspiration til dette foldbare indkøbsnet, da "drop-plastposerne-bølgen" rullede ind over os for alvor. Jeg konstruerede dette mønster og det skulle være stærkt nok til at kunne bruges til dagligvareindkøb og samtidig NEM at folde sammen og opbevare efter brug. Der findes så mange fine udgaver af foldbare stofnet og dette er blot mit bud.....som jeg nu har fået taget mig sammen til at dele med blogland/IG-land 😉


Indkøbsnettet har en udvendig lomme, der også fungerer som et omslag, når det foldes sammen efter brug. Det skal være nemt, når alle varer er pakket ud og dette stofnet ER nemt at folde. 




Bunden er syet som dem man ser på plastposerne i supermarkedet og det giver god mening at bruge netop denne bund, da den giver en god stabilitet, når posen fyldes med varer OG så giver det en flad bund, når nettet pakkes sammen igen 😄




Oprindeligt syede jeg indkøbsnettet i de lyserøde farver, som ses nedenfor og som jeg har tegnet og limet ind på mit moodboard. Men sidenhen er nettet syet i mange farver og mønstre OG jeg har også leget med størrelserne og længderne på hankene.








2 kommentarer:

  1. enjoyed it!
    Hey! Just wanted to say great site. Keep up the good work!
    Hello! Just wanted to say great blog. Keep up the good work!
    Definitely appreciate you discussing this article. Great!!
    Stow it! Suddenly the number of soared as high as you can count.
    shopbymark

    SvarSlet
  2. Tadalip 20 structures a pro-medication choice that can effectively handle the ED issue in men.
    Order Tadalafil Tablets

    SvarSlet