fredag den 6. maj 2011

Min egen lille hækleudfordring



Jeg er bestemt ingen hurtig-hækler, men jeg kender én der er ;D. Nå, men jeg hygger mig med at hækle på et herligt tæppe. Det er Trine Bertelsens design og I kan finde hende og et billede af tæppet her.

Grunden til at det hæklede tæppe er en udfordring, er ikke så meget på grund af mønsteret, men mængden af firkanter ;D. Jeg har svært ved at være tålmodig....

En pension rækker jo ikke altid så langt og derfor køber jeg ofte det helt almindelige garn fra Coop - og det er bestemt godt nok. Nu har jeg jo så lige prøvet at hækle i PIMA-bomuldsgarn og wauw hvor er det lækkert. Jeg tror jeg bliver afhængig af lækre garner ;D.

3 kommentarer:

  1. jeg kan fortælle dig at de har bomuldsgarn til en tier i netto i næste uge, søstrene greene har også billigt bomuldsgarn, det er også lækkert, skal selv have fat i noget, da jeg også er i gang:)

    SvarSlet
  2. Lækre lapper.. Mon ik osse jeg kan lære at lave dem.. Du giver mig nu sån en dejlig inspiration.. God tur lørdag...:0)

    SvarSlet
  3. At arbejde med gode garner giver bare en rigtig god fornemmelse - også holder dit store arbejde også noget længere.
    Jeg ELSKER også Trines garn og Design - derfor er jeg super stolt over at være forhandler af hendes skønne skønne ting ;-)

    SvarSlet