fredag den 2. december 2011

Nyt og special designet etui


... til bind og trusseindlæg.


Jeg fik en forespørgsel fra en mor, hvis datter lige manglede et etui til skoletasken. Da jeg kender pigen, foreslog jeg at hun selv kom og designede etuiets dekoration. Hun fik lov til frit at vælge og jeg synes at resultatet er blevet rigtig fint. Jeg mangler dog at få skrevet hendes forbogstav på det lille hør-felt på forsiden (tror at jeg vil overlade det til hende selv....har ikke lige en passende stencil ;D...eller måske har Modestoffer lige den rigtige knap....har set at man kan få nogle fine bogstavknapper).

Dette etui er blot en engangs-forestilling, men jeg kunne da egentlig godt tænke mig et etui selv.....

4 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk også overvejet netop at sy sådan et etui i forbindelse med at jeg har syet pixi-etuier. De minder jo en del om hinanden.
    Det er rigtig fint :)

    Jeg har i øvrigt lige startet en give away. Kig gerne forbi :)

    SvarSlet
  2. hvor er det nogle super fine sager, du laver. Glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  3. Ih hvor er den blevet fiiiin - LV er meget tilfreds :-) Bare vent Lene, det skal nok gå hen og blive en dille.

    Sig endelig til når du har tid til hun kigger forbi en dag
    1000 tak for hjælpen

    /Mette

    SvarSlet
  4. ti hi, jeg kan genkende robotterne

    god weekend, Stine

    SvarSlet