tirsdag den 6. december 2011

Hjerte-skæbner testes

...mon kattene kan holde poterne fra hjerterne på stolene?


Sidste jul, fik jeg i sidste sekund syet disse hjerter til stolene, så de kunne pryde stolene til juleaften. Båndene var ternede og passede til bord-dekorationerne. I år skal vi ikke holde jul hjemme og jeg vover pelsen og hænger hjerterne op alligevel....så må vi jo se om kattene kan holde sig fra bånd, gran og hjerter.

Hjerterne er syet i Tilda stof fra Panduro og jeg har brugt en tilfældig hjerte-skabelon. Hjerterne er monteret på stolene ved hjælp af hægter, som båndet så nydeligt skjuler ;D. Hjerterne kunne også være syet i uldfilt eller også dekoreret med en fin klokke, men så tror jeg, at de ville ha'  været chance-løse i forhold til kattenes interesse.

6 kommentarer:

  1. De er godt nok søde dine hjerter og fedt at de hænger der.. Den ide tror jeg da jeg godt ku bruge..:0) Hi hi de katte vil jo gerne lege - så jeg er skam lige så spændt som dig, om det bliver til hjerter med et lille twist:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. De er rigtig søde , og ja.. tror ikke at min hund ville kunne lade være med at bide lidt i dem..

    Men måske man skulle lade det komme an på en prøve...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Rigtig sød ide, det skal vist prøves.

    SvarSlet
  4. Det ser bare flot ud, enkelt og kønt, håber kattene kan nære sig :)

    SvarSlet
  5. Hvor julefint, god ide.
    Min Sesam ville ikke kunne holde poterne fra herlighederne.

    Knus stine

    SvarSlet