torsdag den 15. december 2011

Jeg vil ud...


...bare en lille tur i skoven.


Men i dag ligger jeg IGEN med migræne, hvad sker der lige for det?

Tror at jeg må en tur til lægen, for 12 gange migræne på 14 dage, er altså liiiiiige i overkanten. Medicinen slår migrænen ned, men så dukker den skisme op igen. Mon der er nogen i blogland, der har oplevet at hormonel-betinget migræne bliver til når-som-helst-migræne? Måske er det fordi jeg er ved at komme i overgangsalderen (nærmer mig jo hastigt de 40 ;D)....jeg er selvfølgelig også en lille smule presset på tid og det kan måske også udløse migræne? Ej jeg må vist hellere få en tid hos lægen...når jeg lige finder tid til det ;D

1 kommentar:

  1. Hvor er det da træls.
    Har du tænkt på om det kan være noget du spiser?

    Jeg ved hvis jeg spiser for meget ost får jeg hovedpine og karry er det helt galt, jeg kan f.eks ikke smage boller i karry til uden at hovedpinen kommer inden for et par min. og det er jo bare lige en lille smule på en teske

    SvarSlet