torsdag den 29. december 2011

Klar til at skyde raketter af?

Det er hverken jeg eller mine små tinsoldater.


Nu er jeg ikke sådan vild med krig eller noget, men jeg synes at disse små tinsoldater er mægtig fine. Jeg har arvet dem fra min svigerfar (han viste mig dem en dag og sagde at når han var død, skulle de være mine og det huskede min svigermor).
I stuen har vi to små nicher i væggen, hvori der nu skal laves hylder, så tinsoldaterne får en fin plads. Og død og pine om jeg ikke vil ha' det klaret INDEN nytår. Ok måske det er lidt urealistisk, at få manden min sat i sving, for dagene går jo med at sove længe og lave ingenting, men jeg kan altså ikke holde ud at lave ingenting. NU skal der dælme ske noget....og manden skal da inddrages ikke?

1 kommentar:

  1. Selvfølgelig skal han inddrages, det må gøres med snuhed og snilde, så god fornøjelse. Glæder mig til at se resultatet.

    Kh. Lis

    SvarSlet