fredag den 18. november 2011

Det var det hele værd...

...at samle pudemos,
og vende tilbage til bilen for at finde den DØD.


Ok i situationen syntes jeg på ingen måde at det var værd at strande på landevejen med våde sko. Jeg var nemlig ikke klædt på til mos-jagt, men da jeg så det på vejen hjem fra en hemlig ekspedition, måtte jeg jo liiiige samle ind til juledekorationerne.......som vi i øvrigt har aftalt skal købes i år............hmmm næh citronen kan vel presses lidt mere og jeg vil så gerne.

Nu er jeg så hjemme igen og må afsted på cyklen for at handle ind og hente vekselpenge til julemarkedet.

3 kommentarer:

  1. Ævvv biler skal altså virke, når man skal bruge dem..

    Jeg er stoppet med at lave dekorationer, vi fik aldrig tændt dem.. Men fint mos du har fundet !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Fint mos,
    Jeg er også gået over til at købe dekorationerne.

    God marked på søndag, jeg ved ikke om jeg når det, vi er jo til julefrokost hele natten :s.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Ha' et godt marked.
    Skal også selv spændt afsted søndag ;0)

    SvarSlet