fredag den 25. november 2011

Af banen!

Her er ikke tid til afslapning!


Jeg er vågnet op sådan rigtig godt gammeldags SUR og GAL I SKRALDEN. Jeg har bestemt at Kaspers hjertet intet fejler og jeg er allerede sur på forhånd over at lægerne har taget fejl (øhhh ja for det har jeg jo bestemt at de har...håbe håbe håbe). Ja hvad bilder de (lægerne) sig ind, at gøre mig så urolig!!!

SURHEDEN skal drives ud med en gang rengøring og mon ikke kattene lige så stille fortrækker sig ind på Kaspers værelse? Der bliver højt musik og masser af skrubben og skuren. Og altsammen inden for meget kort tid......surheden skal ud af kroppen, for om mindre end 4 timer fyldes huset med unge mennesker. Kasper får gæster og jeg får en rigtig sød pige på besøg, der skal sy og designe et etui sammen med mig.

4 kommentarer:

  1. Sådan - godt at bruge vreden istedet for at lade den æde en op. Ha' en skøn dag.

    SvarSlet
  2. ja det er nemmere at håndtere surhed frem for sorg. Skurer og skrubber.

    SvarSlet
  3. Jeg fik lige læst det andet indlæg igennem igen. Og selvfølgelig tager de fejl(håber vi) Øv sikke en dum ventetid at vente på. Jeg krydser fingre

    SvarSlet
  4. Håber alt godt for jer.....
    Tanker fra Christina

    SvarSlet