søndag den 27. november 2011

Adventskranse

I dag bliver jeg nødt til at trække stikket ud....bekymringer og mange opgaver lader jeg ligge og smutter ud i garagen og får lavet de adventskranse, der jo lige som er på tide at få lavet.

Jeg skal binde en krans til os selv og én til mandens arbejde. Traditionen tro, når der bindes kranse, så skal jeg høre Stig Rossens julemusik, specielt denne her (julesangen over dem alle, som er bedst i ren Stig Rossen udgave).
Når så tårerne er tørret væk (jeg bliver så rørt af den sang), ja så binder jeg på livet løs og gran og diverse dekorationsmaterialer flyver om ørene på mig....og manden serverer æbleskiver og lækker te.

sidste års krans til mandens arbejde

Det er jo også på tide at få bundet kransene, men energien forsvandt efter i torsdags, men nu er jeg tilbage igen og klar til både jul, blogland, vasketøj, jul, sygehus, æbleskiver, etuier og mere jul.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser den fin ud, kransen fra sidste år. Kan godt forstå sådan en torsdag dræner. Vi har også lige fået to indkaldelser til børneafdelingen i det nye år :o(.

    Jeg er endnu ikke 100 % klar over hvad det er de undersøger Mads for. Synes forklaringerne er forskellige gang fra gang...synes det tager energi når man ikke selv har kontrollen længere, men vi blev enige om at spørge løs og se på den glade og raske dreng vi mener vi har ;o).

    Håber du viser frem senere (og held og lykke).

    Kh. Pia (der også skal høre julemusik senere i dag når huset skal pyntes)

    SvarSlet
  2. Super sød adventskrans :)


    Julehilsen

    Torben
    iphone reparation
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlet