tirsdag den 21. oktober 2014

Tilbage på bloggen igen



Ja jeg har jo ført "truet"/lovet at vende tilbage til bloglivet, men de sidste 5 måneder har været hårde ved humøret og det har været svært (både fysisk og psykisk) at sætte sig ved computeren. Følelsen af ikke, at ha noget at byde ind med, har domineret tankerne. 

Skulder-skaden efter "overfaldet" er et rent smertehelvede og selvom jeg er blevet opereret, er smerterne bestemt ikke blevet mindre. På instagram har jeg af og til luftet min frustration og tristhed.....ej ok her i den sidste tid, har jeg brokket mig meget over tilværelsen.....sorry.

Nu forsøger jeg at finde ro, rutine og glæde i hverdagen og det hjælper at beslutte sig for små opgaver, der skal løses. At blogge er én af disse opgaver og jeg kan mærke, at jeg faktisk har savnet bloggen :-)

Måske bliver det ikke til daglige indlæg....det er jo begrænset hvor meget man kan nå, når venstre skulder/arm/hånd er den eneste samarbejdspartner. 

Hama-perle-projekterne har reddet mig mere end en gang i denne periode, men snart kan jeg forhåbentligt også begynde på lidt håndsyet patchwork....og derfra arbejde mig frem til det savnede hækling :-)

Bloggen har også fået nyt udseende, men det skifter altså igen, så snart min veninde er frisk igen til at ændre farverne på den oprindelige header :-) 

Og dagens indlæg sluttes lige med lidt pral ;-) Jeg er blevet så ferm til at bruge venstre hånd, at det føles helt naturligt at bruge "musen" i den forkerte hånd :-) En lille sejr, der gør det nemmere, at sætte sig ved computeren......mangler blot at få mere fart på et-finger-systemet, så det ikke tager så lang tid at skrive på tastaturet :-)



10 kommentarer:

  1. Dejligt at høre fra dig... Især på de præmisser!!!
    Godt gået at få musen dresseret til venstrehåndsarbejde!

    SvarSlet
  2. Det er godt nok et langt og sejt forløb, du har været og stadig er i gang med! Der er vel ikke så meget andet for end at finde de små glæder i hverdagen <3 Jeg sender dig mange tanker og er glad for, at "se" dig igen her på bloggen også.

    Fortsat god bedring <3

    SvarSlet
  3. Hej. Dejligt at høre fra dig igen, er en af dine fans;-))

    SvarSlet
  4. Velkommen tilbage - godt æmpet!

    SvarSlet
  5. Du får lige et kærligt klap på venstre skulder. Godt kæmpet.
    Skønt du kan bruge musen. Det må være svært at lære

    SvarSlet
  6. Dejligt at høre fra dig har tænk meget på dig. Godt kæmpet. Jette

    SvarSlet
  7. Dejligt du har fået overskud til bloggen igen, Lene. Er godt klar over det har været en rigig svær tid. Men dejligt du er tilbage. <3
    Kh Helle

    SvarSlet
  8. Godt kæmpet. Vi er glade for at se dig igen, men giv dig nu bare den tid du behøver. Det er jo alletideres at blogge lidt hvis det giver dig kræfter, men ellers venter vi gerne.

    Masser af efterårsknus

    SvarSlet
  9. Jeg har savnet dig på bloggen - men forstår godt den manglende lyst/energi!
    Hold op hvor har det været en ærgerlig omgang
    Stort kram til dig og god bedring

    SvarSlet