lørdag den 25. oktober 2014

Kreative Dage



I går besøgte jeg messen Kreative Dage i Fredericia 
og fik mulighed for at se de mange smukke hæklerier
fra Tante Grøn's nye bog.

Synes, at bogen er lækker og med superskønne modeller.
Glæder mig til at komme i gang med at hækle igen :-)

Der var mange lækre ting at kigge på (og købe), 
men man må jo ikke fotografere standene, 
så derfor kan jeg ikke vise alle Trine Bertelsen's 
smukke design i nye smukke farver.

Ja mange flere smukke ting kan nævnes, 
men i morgen kan jeg flashe mine indkøb,
for i dag går turen også til Fredericia :-)





3 kommentarer:

  1. Hvor må det ha' været spændende at være med til messen :)
    God tur igen i dag <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. God tur til Fredericia ..igen.
    Pokkers... jeg overså Tante Grøn i menneskemylderet igår... ØV. Jeg plejer altid at besøge deres stand, de er gode til at sætte det inspirerende op... og har dejlige varer med.

    SvarSlet
  3. Ville så gerne have hilst på dig, men frisørtid og forfest til oktoberfest tog min tid i går.
    Heldigvis uden tømmermænd i dag, så nu tror jeg at jeg vil hente børnene og efterlade dem med manden herhjemme og drøne mod vest. Glæder mig til at se hvad de har fundet på i år.
    Hvorfor må man ikke fotografere standene tænker jeg så lige? Hmm.

    SvarSlet