onsdag den 29. oktober 2014

Et par hemmelige laster....

...og en lille forelskelse ;D
(i smukke sager)


Der findes denne skønne butik og indehaver, som jeg bare fristes af hver gang, jeg er på messe :-) Hos Fund og Krea kan man købe de fineste stempler.....og mange andre lækre sager ;-)

Jeg har denne her last med stempler OG indrømmer det nødigt, men jeg bruger dem ikke. Må bare eje stempler og stempler med hæklede flakon'er kan man da ikke leve uden vel?

et stort og et lille stempel blev det til i år

En anden messe-tradition er, at jeg ALTID køber en knap eller to hos den dygtige Else Rasmussen :-) Plager hende om at lave hækle-krus og ikke blot strikke-krus ;-) Når jeg atter kan hækle, må jeg plage noget mere ;-)

i år købte jeg en stor pynte-knap og en lille enkel diskret knap
Ok, når jeg nu alligevel har lagt kortene på bordet og indrømmer et par laster, så smider jeg også lige denne frem i lyset ;-)

Jeg samler på bjergkrystaller og andre magiske sten.
Ja sten fra naturen samler jeg såmænd også på ;-)

Dette års udvalgte sten

træls at billedet vender forkert, men her kan stenenes betydning læses

3 kommentarer:

  1. Så fin en last du har med krystaller :-) Mine "børn" har også haft samme last, og jeg har stadig deres gemte sten i en "skattekiste" herhjemme :-)

    SvarSlet
  2. Det var da et par interessante laster......så lige de stempler et andet sted.
    Og indrømmet......dem kunne jeg også finde på at købe....og bruger dem ej heller.
    De få gange jeg har villet bruge mine stempler....så er blækpuderne tørret ud...
    De fine krystaller er så smukke.....de må kunne pynte et sted ^^

    SvarSlet
  3. Anderledes og spændende ting du har fået!
    dejligt at du er tilbage på bloggen! Og endda med fornyelser :o)

    SvarSlet