mandag den 27. oktober 2014

To stille dage...


....efter to hektiske dage 
med besøg på messen
Kreative Dage.

farfar's stol i baggrunden er blevet til kattenes sove-stol 

Jeg må nok indrømme, at to dage med messe-indtryk og besøg var liiige i overkanten af, hvad skulderen og ryggen kunne klare. Da adrenalinen var dampet af, stod jeg tilbage med stærke smerter. MEN det var det hele værd, for jeg mødte fantastiske krea-kvinder, idoler og fik set lækre krea-sager......og købt nogle selvfølgelig ;-)

Dagens billede, er fra et tidligere IG opslag, men sådan. Ser krea-bordet ud, hvor jeg i dag har hygget mig med flere HAMA perler :-)

Måske bliver der overskud i morgen til at fotografere min lækre messe-indkøb :-)

2 kommentarer:

  1. Fint billede :)
    Det må ha' været skønt for dig at komme lidt ud til nogle fede krea-dage og
    jeg ønsker dig god bedring <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Du er en sej quinde Lene ;0)
    Dejligt stemningsfuldt billede.. Håber virkelig for dig du snart kan komme rigtig på højkant igen..
    KH.

    SvarSlet