onsdag den 22. oktober 2014

Da jeg var til krea-træf...


...i Rødekro,
blev vi alle begavet med de fineste sager.


Hos Lise kan du se tingene tættere på og sponsor-listen. TUSIND TAK til Lise, der var primus motor for  Æ'kreaklub, der arrangerede træffet og TUSIND TAK til sponsorene.

Min kære krea-veninde...hvis jeg må kalde dig det søde Dorthe....sørgede for at jeg kunne komme med, så hun skal også ha' et TUSINDE TAK her på bloggen.

Faktisk vil jeg gerne takke alle de fantastiske krea-kvinder, som jeg mødte og genså :-) Det var en super hyggelig dag og dejligt at komme lidt ud ;-) Man kan godt få lidt kuller af at trisse alene rundt .

Til træffet var der også udveksling af hjemmelavede gaver og jeg var mega heldig, at få den smukkeste mulepose. Er det ikke bare smukt stof?


Den gave jeg medbragte vil jeg vise i et senere indlæg...skal jo ha lidt at blogge om ikke? ;-)

I morgen kommer dagens indlæg til at handle om HAMAperler.....spændende eller? ;D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar