torsdag den 23. oktober 2014

Snestorm på vej....


....i hvert fald med HAMAperler ;D


HAMAperlerne er jo den venstrehånds-kreativitet, 
som jeg kan fordybe mig i.

Heldigvis kendte jeg lige en, der kunne bruge en masse snefnug 
og
jeg gik helt i selvsving
(indrømmer det helst ikke, men jeg syntes, at det var lidt sjovt med hamaperlerne)

De mange snefnug (25 stk.) blev afleveret 
og mønstrene blev tegnet ind i diagrammer.

 Du kan hente pdf'en lige her

I morgen får du endnu en pdf med lidt mindre snefnug-mønstre, 
der også er dekoreret med en træ-perle i midten.


BONUS INFO:  Jeg har brugt den store sekskantede perleplade og ud af en pose med 3000 perler, kan du lave 10 snefnug.....måske en enkelt mere, men det afhænger af hvilken model, du vælger at lave :-)


Og så kan jeg da afsløre, at det er meget trendy, at lave disse HAMAperle-snefnug, for det er blandt andet vist i Hendes Verden og BoligLiv ;-) Disse snefnug, er dog lidt mindre, men trendy.....siger det bare, hvis det er vigtigt ;-)

7 kommentarer:

  1. De er da super skønne og vil pynte rigtig fint i de fleste hjem

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine og tak fordi du deler. Jeg skal vist have ungerne i gang med snefnug også. Lige nu laver vi Minions og Phineas og næbdyret Perry. Så er snefnug vel det der kommer helt naturligt derefter :-)

    SvarSlet
  3. De er så fine <3 Tusinde tak for diagrammerne, du er en snut <3

    SvarSlet
  4. Sikke smukke snefnug.
    Og tusind tak for inspiration og diagrammer, sikke et arbejde du har gjort for os.
    Jeg glæder mig til vi skal forsøge.

    SvarSlet
  5. Tusind tak for diagram, de er superfine!

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine :-) Tror også at vi skal i gang herhjemme :-)

    SvarSlet
  7. Hej Hej..

    Har du lyst til at være med i vores Knæk Cancer indsamling for bloggere??
    http://jeasblanketanker.blogspot.dk/2014/10/danske-bloggere-samler-ind.html

    Knus <3

    SvarSlet