tirsdag den 28. oktober 2014

Messekøb #1



Jeg havde en lille liste over ting, der skulle købes på messen, hvis tilbudet var rigtigt ;-) Fandt ikke alt på listen, men blev vildt forelsket i disse japanske stoffer fra www.quiltmydesign.dk  Nu er jeg jo ret pjattet med strukturer og disse stoffer var så skønne, at det var svært at vælge (= få råd til dem alle) Når armene igen tillader mig at sy lidt håndsyet patchwork, har jeg et bestemt projekt i tankerne; nemlig et katte-tæppe til farfar's stol og her skal farverne være meget dæmpede og neutrale :-) Ikke alle stofferne på billedet skal indgå i kattetæppet, men man kan vist godt fornemme retningen i farveskalaen ;-)


Tekst-stoffet kan jeg ikke huske, hvor jeg købte, men det måtte altså også med hjem til samlingen :-)


Et par blade skulle også med hjem :-) Julemagasinet fra Alt om Håndarbejde var et must og jeg må sige, at det er godt. Der var tre julemagasiner til 100 kroner på messen og på billedet kan der jo kun ses to, men det er fordi jeg allerede har sidste års julemagasin og derfor kunne forære den væk.


Stof og Stil reklamerne er så fine og lækre, at de er en fryd at kigge i.....at søge inspiration og blive fristet til endnu flere køb :-)

I morgen vil jeg afsløre...endnu en gang....en hemmelig last jeg har ;-) og noget som jeg traditionen tro altid skal købe på kreative messer :-)

2 kommentarer:

  1. Lækre stoffer... jeg tror også at jeg er nødt til at kaste mig ud i lidt patchwork på et tidspunkt, for så lækre stoffer skal bruges til de helt rigtige projekter. Håber snart du bliver i stand til at forvandle dine køb til et skønt tæppe.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  2. Uhhhh...de stoffer havde jeg også kig på....men jeg holdt mig i skindet.
    De er bare så lækre. Men jeg har lige lidt andet jeg skal have brugt først.
    Spændende hvad din hemmelige last er.........håber din arm snart bedre sig ^^

    SvarSlet