fredag den 22. juni 2012

Sort salt

Det er simpelthen for sejt.

svært at se i indpakningen, men jeg kan jo ikke så godt pakke gaven op

Da jeg kørte mod Silkeborg i torsdags, måtte jeg lige holde ind i Them, for at samle mod til den sidste del af turen ind mod Silkeborg. Og i Them fandt jeg en lille skøn blomsterbutik, der solgte special-salt (og andet godt). 

Fortrød at jeg ikke købte noget til mig selv, så saltet kunne tjekkes af egne smagsløg, men så må jeg jo tage turen til Silkeborg igen... ikke?

4 kommentarer:

  1. Total cool, elsker disse forretninger hvor man kan snuse lææænge!

    SvarSlet
  2. Det er du da vist nødt til, hva´? ;0)
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  3. Du må afsted igen. Sort salt lyder grænseoverskridende for mig, men hvis du tør, er jeg sikker på jeg også tør.

    God week-end.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Silkeborg kalder, der skal du da hen igen. Men du kunne jo tage teltet med og overnatte,,,inden du tager hjem igen. :)

    SvarSlet