lørdag den 16. juni 2012

En spand krydderurter til værtinden

Ja, jeg farter jo rundt i Silkeborg og kigger på L Æ K R E garner: skal så meget købe PIMA-bomuld hos Trine Bertelsen, finde strikkegarn til en pude hos Bettekun og endelig købe lækkert og billigt uldgarn hos Garngaragen.....hmmm mon der bliver penge til mad og drikke? Nej det tror jeg ikke ;D

Nu vandrer jeg jo ikke op og ned af Silkeborgs gader om natten. Nej, jeg har fået logi hos en skøn kvinde og værtinde-gaven kunne næsten ikke være andet end krydderurter......til kvinden, der har ALT ;D
mynte, hot and spicy oregano, karry-plante, ananas salvie og hvidløgs-flirt

Èn af krydderurterne er en "hvidløgs-flirt". Krydderurten S T I N K E R....undskyld Karen, men man kan trygt spise den og man kommer ikke selv til at lugte...øh det påstod plante-damen i hvert fald.

smukke blomster på hvidløgs-flirten


2 kommentarer:

  1. Håber du får en super god dag.
    Kh .lis

    SvarSlet
  2. Hej lene.. Dejligt at møde dig - heldige dig at du kunne få lov at blive:0)
    Har takket dig for lærdom på min blog i mit indlæg idag..
    Blomsten driller stadig - ærger mig over at jeg ikke købte garn ved trine..
    Dejligt indlæg du har lavet..
    KH Iben

    SvarSlet