mandag den 18. juni 2012

Det vindende lod tilhører


Som lovet, fandt jeg jo en ekstra ting til min give away, da jeg var i Silkeborg til Grib garnet. 

Det blev til lidt lækkert PIMA-bomuld fra www.strikkebogen.dk (en stand, hvor jeg stod savlende over alt det lækre garn og design)



Tusind tak til alle, der deltog i min give away og tak for tålmodigheden.

Jeg er snart klar med endnu en give away på bloggen, hvis du er til garn og friske farver ;D.....turen til Grib garnet i Silkeborg måtte jo også give mine søde læsere endnu en fordel.

6 kommentarer:

  1. Der er sørme en som er heldig der, tillykke

    Stine:)

    SvarSlet
  2. JUBIIII!!! Det er jo mig! Ihh hvor er det fedt! :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke til den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  4. Hold da op - tillykke til den heldige..
    PSSTT - har osse været hjemme ved trine idag og købe af hendes garn - nu skal det prøves.. Det er lækkerier:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  5. Tillykke til den heldige vinder! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Og i øvrigt, Lene: Dejligt at have dig tilbage på direkte-sending (og ikke kun via planlagte indlæg.. ; )

      Lyder som en dejlig weekend du har haft dig!
      Ønsker dig en dejlig uge videre også!

      Kh Marthe

      Slet