fredag den 29. juni 2012

Sommerferien startede da vist lige med et brag

 Hold da op en gang lyn og torden, der holdt mig vågen i tidlig i morges.
Jeg sover ikke, når det tordner, så jeg var en anelse træt da sønnen var sendt i skole ;D. 

I stedet for at lave noget fornuftigt, satte jeg mig med hækletøjet (som om det ikke også er fornuftigt !!!!!) og så Monarch of the Glen ("Glenbogle" er titlen på DR1). Jeg æææælsker den serie og optager den, for serien sendes klokken 1.40 om natten (?). Det var et rent tilfælde at jeg opdagede, at serien blev genudsendt, så glæden ville jo ingen ende ta' :D.
billedet er lånt her
Serien bringer minder om skønne ferie-dage i Skotland. Skotland er det sted i verden jeg drømmer om at rejse tyndt...ja faktisk ville jeg gerne bo i Skotland. Luften, lyset og menneskene er utroligt inspirerende. Ingen tvivl, jeg har tabt mit hjerte til Skotland........sønnen er dog ikke begejstret for vejret og foretrækker badeferier....suk.



2 kommentarer:

  1. Hmmm kender slet ikke den serie.. Smukt billede !

    Her har vi ikke haft mere end 3 x lyn og torden , omkring kl 12.30....... Var ellers godt nervøs for at helvede ville bryde løs.......

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt billed.

      DR 2 sender serien hver eftermiddag på hverdagen.

      Slet