lørdag den 29. november 2014

Små nålefiltede svampe

....in the making ;-)


Jeg så en super nuttet ide på Pinterest og måtte bare selv i gang med at nålefilte svampe. Sidder og morer mig over fingerbøl med svampe = neglesvamp! der er gået amok ;-) Ja ja jeg ved det ....dårlig humor ;-)

På den mere alvorlige side, så holder nålefiltningen mig ovenvande. Hverdagen er svær at komme igennem, men jeg vil og skal igennem dette. En dag vil jeg skrive uddybende om det her på bloggen.


Nålefiltningen følger også med ind i stuen (ovenstående billede er fra sofabordet), men det er ikke den mest praktiske sofa-hobby.......jeg savner hækling! Det gør min mand også ;-) Altså savner, at jeg sidder og hækler i sofaen, for nålefilte-lyden, kan være temmelig irriterende og så støver det for vildt. Heldigvis har jeg en meget tålmodig mand og han ved, hvad det betyder for mig, at sidde med Krea i hænderne :-)

3 kommentarer:

  1. danke für die schönen bilder!!! ein schönes advents-wochenende wünscht angie

    SvarSlet
  2. Hold nu op, hvor er de skønne, de små svampe! Åh jamen.. det er jo næsten ikke til at stå for, når man er svamp-o-man.. :D

    Dejligt med en lille hobby, der ikke fylder ret meget! :D

    SvarSlet