torsdag den 13. november 2014

Inspiration til juledekorationerne....

...ja man kan jo ikke komme udenom, 
at vi skal til at tænke på juledekorationerne
og jeg gætter på, at mange allerede har styr på det ;-)

MEN

Claus Dalby's nye julebog er uden tvivl en vanvittig
lækker og inspirerende bog.


Jeg har bogen liggende på krea-bordet og den følger såmænd også med ind på natbordet ;-) Ikke alene er den fuld af inspirerende billeder, men den er også velskrevet. Det føles næsten som om man har selveste hr. Dalby stående ved siden af og forklarer hvordan man laver smukke juledekorationer og stillebens.


Farvemæssigt er min julestil rød og hvid, men derfor kan man jo godt blive inspireret og se skønheden i de øvrige julefarver. Specielt drages jeg mod de sarte kober-grønne farver ;-)

Nedenstående billede fra bogen, har jeg bragt på bloggen, da jeg har sådan et filigran-træ stående, som jeg fik foræret af søde Iben. Synes ideen med også at bruge træet på julebordet, er sådan en fin idé :-)


I aften vil jeg igen fordybe mig i bogen og overveje hvad, der skal købes ind til julens dekorationer.....selvom jeg er begrænset i forhold til armen, så har Claus Dalby fine eksempler på hvordan man pynter færdige kranse, så de kommer til at ligne en million :-)

2 kommentarer:

  1. schöne bilder, danke und liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlet
  2. Great Post and nice article photos looking so good.Thanks for Sharing.

    SvarSlet