onsdag den 12. november 2014

Og så blev det til...


...endnu en lille blogpause, hvor jeg har brugt tid på at tænke.


- tanker omkring tilværelsens udfordringer
- en undren over det danske sygehusvæsen
- en glæde over, at jeg har en rigtig dygtig læge 
- en forvirring over, at  forsikringsselskaber ikke automatisk rådgiver til kundens fordel? Ja jeg er naiv!
- et desperat forsøg på, at overbevise mig selv om, at jeg nok skal komme igennem dette smertehelvede på kortere tid, end lægens vurdering.

Humøret har fået endnu et hak i tuden! Jeg havde lige brug for at vende forskellige ting....og græde lidt...for atter at kunne rette ryggen. Nu hjælper det så også gevaldigt, at jeg i nat har sovet 4 timer SAMMENHÆNGENDE :-) Siden maj har mine nætter bestået af ca tre timers usammenhængende søvn og jeg var nået til grænsen. Min lægen har nu lagt en plan for mig og forsøger, at finde en medicin kombi, der kan lindre smerterne nok til, at give mig lidt mere end tre timers søvn :-)

I morgen vender jeg tilbage med endnu en bog-anmeldelse....endnu en bog, man bare MÅ eje :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar