søndag den 2. november 2014

Hæklede servietringe....


...i ny fortolkning ;-)



Stine har foræret mig en skøn krea-pakke 
med garn og et par servietringe, som jeg kunne lege lidt med :-) 
Tusind tak sødeste Stine.



Med hensyn til servietringene tænkte jeg straks på de fine engle, som jeg har set rundt omkring i Blogland, men blev endnu mere begejstret for ideen med at bruge servietringene til smykker sammen med lækre keramikperler. Udgangspunktet er jo det samme som englene, men jeg synes ikke, at smykkerne nødvendigvis er engle-agtige......men det gør nu ikke noget med et engle-agtigt smykke, nu hvor vi jo nærmer os julen med hastige skridt :-) 

Og hvem kan ikke bruge en skytsengel forklædt som smykke?



Har indtil videre kun brugt de hvide servietringe, da ideen til de rosa farvede kræver, at jeg kan bruge symaskinen, så disse ringe kommer i "to-do"-bunken :-)



7 kommentarer:

  1. Det er da en genial idé at bruge servietringene til smykker, de er rigtig fine

    SvarSlet
  2. Åh hvor smukt, så skulle man jo bare lige kende en der hæklede servietringe :0)

    SvarSlet
  3. Det er da en skøn ide at bruge dem som smykker - og de ligner stadig lidt engle.. :D

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine.. Rigtig godt ide :)

    SvarSlet
  5. Sådan en har jeg da liggende, og jeg har ikke vidst, hvad jeg skulle bruge en enkel af dem til, men det har du nu vist mig :-)

    SvarSlet
  6. Er servietringene hjemmelavede? Og hvis de er findes der så en opskrift et eller andet sted? Synes de er virkelig søde og vil gerne lave nogen selv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle.
      Disse servietringe er fra en gave, men du kan helt sikkert finde sådanne i diverse genbrugsbutikker :-) Man kan selvfølgelig også selv hækle nogle :-) , men jeg har ikke lige nogle links her i skrivende stund.

      Slet