mandag den 3. november 2014

Hjemmelavet og lykkelig


...det er titlen på den nye Tilda bog


Og jeg kan simpelthen ikke vente til, at jeg kan tage symaskinen i brug :-)

Der er så mange fine ting i bogen, 
men helt klart står disse grise og lam (får?)
på listen over ting, der bare MÅ sys. 


Kunne lige forestille mig disse nuttede figurer (der er også rensdyr i samme stil) 
som en del af bordpynten på julebordet :-)

...måske endda som bordkort, 
hvor julegæsten kan tage sin lille gris/lam/rensdyr med hjem, 
som et minde om en dejlig juleaften.


Jeg er ikke sikker på at armen bliver frisk nok til at sy disse inden jul, 
men det bliver jo jul igen og til næste år, 
skal vi holde julefrokost, hvor disse nuttetheder ville passe perfekt :-)
( Jonna, jeg lover intet ;D )

Lidt Tilda tilbehør, som jeg bare måtte eje ;-)

3 kommentarer:

  1. Det klart en bog jeg skal ege. Hvor har du købt den henne?
    En simpel google søgning gav mig intet. :(

    Hanne / onlykids.dk

    SvarSlet
  2. Hej Hanne.
    Bogen er købt i Panduro Hobby :-)

    SvarSlet
  3. sooooo süß!!!!! danke für die tollen bilder!!! liebe grüße und ein schönes wochenende von angie aus deutschland

    SvarSlet