tirsdag den 2. december 2014

Udeliv til teenagere...

...kan være en seriøs udfordring
- også selvom man har en fodbold-søn


Hos www.wildtoys.dk har de altså en masse fede bud på, hvordan fritiden også kan bruges for en teenager....og for voksne (FIFA-pause behøver ikke være kedeligt)

Jeg fik tilbudt et produkt fra www.wildtoys.dk og tjekkede hjemmesiden ud, før jeg sagde ja tak. Når det skal på bloggen, skal det også være noget, som jeg finder interessant. Og jeg må sige, at denne hjemmeside er seriøs og jeg kan godt li' at her er endelig en webbutik med interessante alternativer til computer-spil. Computer-spil og gadgets er jo egentligt det man umiddelbart kan finde til teenagere, mens der for de mindre børn findes et hav af muligheder for køb af legetøj. 

Fedt at www.wildtoys.dk har disse alternativer til computer-spil og sønnen min blev også begejstret, da vi sammen kiggede på hjemmesiden. Jeg får ikke noget for at skrive dette indlæg og henvise til hjemmesiden, men som jeg skrev i starten af indlægget, så synes jeg virkelig om hjemmesiden og kan fortælle at dragen, er af en super kvalitet. 

2 kommentarer:

  1. Sejt - måske man lige skal slå et smut forbi.

    SvarSlet
  2. Meget flot Header du har. Min mor har også en så fin gammel symaskine til pynt derhjemme på gården, det er min farmors den gamle.
    God weekend.

    SvarSlet