tirsdag den 10. juli 2012

Loppe-fund uden formål for øje (?)

 Genbrugsbutikken havde da liiige et par ting, der måtte med mig hjem, når jeg nu alligevel liiige kom forbi ;D


- en dug med den fineste karryfarvede stribe...ved ikke hvad stoffet skal bruges til, men mon ikke, der kan blive den fin taske ud af stoffet?

- 6 hvide læder-knapper...tjah man samler vel på knapper og disse synes jeg var så fine, at de også måtte med hjem

- 2 meget korte lynlåse, 8 cm., som jeg i øvrigt heller ikke liiige ved hvad jeg skal bruge til

- armbånd med neonfarvede perler, som helt klart skal bruges til lidt pynt....når jeg lige kommer på hvilken pynt jeg vil lave ;D

- en hæklet flakon-ting, som måske i virkeligheden er kniplet. Synes den ser hæklet ud, men skal lige ha' min mor til at kigge nærmere på den. Hvad den så skal bruges til?....tjah det har jeg endnu ikke besluttet, men tanken om, at den skal bruges til noget dekoration på en notesbog, har da strejfet mig ;D


De fine sager, som tilsammen kostede den nette sum af 35 kroner, er altså ikke købt med ét bestemt formål for øje, men er det ikke sådan nogle gange med loppefund?

3 kommentarer:

  1. Nogle gange er det også godt at få nyt til lagrene, så man har når det kreative kommer op over næste level.

    (min søn og datter spiller og taler om levels, ti hi)

    God og dejlig tirsdag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det er samlergenet der viser sig. Jeg gør altid det samme og der er ikke noget bedre end at falde over tingene igen, når men lige mangler dem. For de bliver jo altid brugt.
    Glæder mig til at se hvad du finder på...

    SvarSlet