torsdag den 19. juli 2012

Krea-piger på en regnvejrsdag

I går havde jeg besøg af 2 piger, der gerne ville lave noget kreativt (?!).
Pigerne kender jeg fra min mands arbejde (deres mor sidder jeg gerne ved siden af til firma-julefrokosten). Mit kendskab til deres kreative evner var lig nul, men med to engagerede piger kunne det jo kun gå godt. 

Den yngste lavede disse perle-dyr (ideen er set på Pinterest).


Den ældste pige dekorerede sit eget penalhus/etui til neglelak eller lign. ;D Tak til min Panduro-Dorthe for hjælpen....jeg kan altid regne med dig.


Og så kom hun med et ønske om at sy en sovemaske...som hun havde set på film. Pigen havde aldrig syet før, så jeg måtte hurtigt finde en nem løsning: stryge filt og stof sammen med vliesofix, klippe modellen ud og sik-sakke kanten rundt. 

 
Den yngste pige mente også at Minnie-barnet havde brug for en sove-maske....på billedet havde hun altså lige fået masken omvendt på ;D


En hyggelig dag, men for pokker hvor var jeg træt bagefter ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar