søndag den 29. januar 2012

Nul service

Jeg er sendt til tælling....influenzaen har indhentet mig!

Satser på en kort én af slagsen, for har så mange ting, der lige skal afprøves og så er den nye Tilda bog er jo kommet! Jeg bladrer drømmende i bogen, alt imens katten forsøger sig med self-service!


næh jeg kender ikke noget til, hvordan denne godbids-bøtte er kommet fra bordet til gulvet? Og nej det er slet ikke mig, der arbejder ihærdigt på at få noget ud af bøtten! Næh nej....det må være Bølle!

PS. Varanen mangler nu kun øjne og så er den færdig...eller det vil sige, jeg har besluttet mig for at nu stopper den leg.....Tilda bogen er jo kommet! Jeg skal nok vise varan-resultatet senere eller i morgen eller når jeg kan sidde lidt igen...nu kalder sengen og en dvd, som jeg kan sove til.

6 kommentarer:

  1. He he ;0) De kære uskyldige dyr ;0)
    Sender dig noget god bedring og håber sammen med dig at det er den korte model ;0)

    SvarSlet
  2. Nåhhh, hvor er den sød. God bedring ;-)

    SvarSlet
  3. Øv søde. Du har jo da ikke tid til at ligge med influenza. Håber på det hurtigt er overstået!
    God bedring sendes i din retning.

    Kram Gitte

    SvarSlet
  4. Irks lyder ikke godt !! Rigtig god bedring !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. åh det er dårlig timing ;) ny spændende bog og så sygdom -øv. god bedring

    SvarSlet
  6. Mange gange god bedring!! :)

    Glæder mig til at se Varanen :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet