tirsdag den 1. april 2014

Feber-redning

.....kan man vel godt kalde dette patchworktæppe ;)

Ligger pt med feber og ondt i halsen, MEN nægter at overgive mig til sygdom, så jeg nåede at få klippet og syet på et patchworktæppe af det fine stof, som søde Gitte sendte mig.


På Krea-weekenden begyndte jeg på et andet tæppe, men det var jeg ikke helt tilfreds med og nye lapper blev klippet......endnu en feberredning, for ikke at spilde Gittes fine stof (det andet tæppe bliver syet færdig og jo mere jeg kigger på det, jo mere tilfreds bliver jeg alligevel !?!)

Feberen har temmelig godt fat og først her til aften, er jeg kommet op og selvfølgelig måtte jeg lige sy lidt mere på tæppet ;)

8 kommentarer:

  1. Sikke noget soedt stof. Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Håber du snart bliver frisk igen Lene.
    Kh
    Sine

    SvarSlet
  3. Det bliver rigtig fint:-) God bedring :-)

    SvarSlet
  4. God bedring Lene, og tak for sidst. Det var så hyggeligt at være kreativ sammen med dig Kh Helle

    SvarSlet
  5. Utroligt at du orker, i din feberhede :-) Tæppet bliver så fint. Faktisk var det også min mening at sy patchwork af "mit stykke stof" men jeg nænnede ikke at klippe i det :-D God bedring. Lene <3

    SvarSlet
  6. Det bliver fint og rigtig sommerligt.
    God bedring

    SvarSlet
  7. Hej;) hvor er det et flot tæppe med lækre farver. Må jeg godt spørge dig om hvor du har købt stoffet?
    Mvh Betina

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Betina.
      jeg har brugt Tilda stof, en gammel dug og noget fra et gammelt stykke sengetøj

      Slet